Gunilla och Malin diskuterar vilken korvkiosk vid Mariatorget vi ska gå till.
Gunilla: Den jag menar ligger på ett hörn.
Malin: Nej, nej. Den jag menar står.
lördag 16 april 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
I väntan på totalt världsherravälde
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar