skip to main | skip to sidebar

Emmas era

I väntan på totalt världsherravälde

onsdag 13 april 2011

Dagens Emma och Malin

jag: jag ska skjuta mamma och hennes anhang till arlanda på lördag förmiddag
Malin: skjutSa?
jag: hahaha
ja, inte skjuta
Malin: Annars verkar det lite oroväckande och jag borde ingripa
skrev Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Om...

Emma
Stockholm
Visa hela min profil

Bloggarkiv

  • ▼  2011 (12)
    • ►  november (1)
    • ►  augusti (2)
    • ►  juni (1)
    • ▼  april (2)
      • Dagens Malin
      • Dagens Emma och Malin
    • ►  mars (1)
    • ►  februari (1)
    • ►  januari (4)
  • ►  2010 (138)
    • ►  december (3)
    • ►  november (4)
    • ►  oktober (6)
    • ►  september (13)
    • ►  augusti (8)
    • ►  juli (8)
    • ►  juni (13)
    • ►  maj (11)
    • ►  april (15)
    • ►  mars (23)
    • ►  februari (12)
    • ►  januari (22)
  • ►  2009 (290)
    • ►  december (35)
    • ►  november (32)
    • ►  oktober (16)
    • ►  september (23)
    • ►  augusti (16)
    • ►  juli (23)
    • ►  juni (26)
    • ►  maj (34)
    • ►  april (23)
    • ►  mars (17)
    • ►  februari (27)
    • ►  januari (18)
  • ►  2008 (93)
    • ►  december (13)
    • ►  november (11)
    • ►  oktober (11)
    • ►  september (11)
    • ►  augusti (11)
    • ►  juli (13)
    • ►  juni (15)
    • ►  maj (8)

Och plooocka äpplen!

Om du lämnar mig nu

  • Ania & Ankan
  • Blåskägg
  • Bompa-Mackie
  • Bästa portalen
  • Den där om Jenny
  • Elin
  • Förnuft & Känsla
  • Inte skyldig nån nåt
  • Jamilla
  • Jossex
  • Loketoke the dog
  • Plastis
  • Rapport inifrån
  • Rolig småländska
  • Sara
  • Stambyte
Bloggtoppen.se
besöksräknare
räknare