Gunilla och Malin diskuterar vilken korvkiosk vid Mariatorget vi ska gå till.
Gunilla: Den jag menar ligger på ett hörn.
Malin: Nej, nej. Den jag menar står.
lördag 16 april 2011
onsdag 13 april 2011
Dagens Emma och Malin
jag: jag ska skjuta mamma och hennes anhang till arlanda på lördag förmiddag
Malin: skjutSa?
jag: hahaha
ja, inte skjuta
Malin: Annars verkar det lite oroväckande och jag borde ingripa
Malin: skjutSa?
jag: hahaha
ja, inte skjuta
Malin: Annars verkar det lite oroväckande och jag borde ingripa
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)